بازی های اندروید

داستانک

داستانک
بهترین و زیبا ترین داستانک ها
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بلک استوریز و آدرس blackstorys.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





يک پيرمرد بازنشسته خانه ي جديدي در نزديکي يک دبيرستان خريد. يکي دو هفته ي اول همه چيز به خوبي و خوشي گذشت تا اين که مدرسه ها باز شد. در اولين روز مدرسه پس از تعطيلي کلاس ها 3 تا پسر بچه در خيابان راه افتادند و در حالي که بلند بلند با هم حرف مي زدند هر چيزي که در خيابان افتاده بود شوت مي کردند و سروصداي عجيبي به راه انداختند. اين کار هر روز تکرار مي شد و آسايش پيرمرد مختل شده بود. اين بود که پيرمرد تصميم گرفت کاري بکند. روز بعد که مدرسه تعطيل شد دنبال بچه ها رفت و آنها را صدا کرد و به آنها گفت : بچه ها! شما خيلي بامزه هستيد از اين که مي بينم اينقدر بانشاط هستيد خوشحالم من هم که به سن شما بودم همين کار را مي کردم. حالا مي خواهم لطفي در حق من بکنيد من روزي 1000 تومن به شما مي دهم که بياييد اينجا و همين کار را بکنيد بچه ها خوشحال شدند و به کارشان ادامه دادند. تا آن که چند روز بعد پيرمرد به آنها گفت: ببينيد بچه ها متاسفانه در محاسبه حقوق بازنشستگي من اشتباه شده و من نمي توانم روزي 100 تومن بيشتر بهتون بدم. از نظر شما اشکالي نداره؟
بچه ها با تعجب و ناراحتي گفتند: صد تومن!؟ اگه فکر مي کني به خاطر 100 تومن حاضريم اين همه بطري و نوشابه و چيزهاي ديگر را شوت کنيم کور خوندي ما نيستيم!

از آن پس پيرمرد با آرامش در خانه جديدش به زندگي ادامه داد.


نگرش خود انسان در برخورد با يک مسئله راه حل هاي مختلف رو مي تونه داشته باشه.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:25 ] [ امیرحسین کریمی ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ بلک استوریز خوش آمدید...امیدوارم لحظاتی خوش را در اینجا سپری کنید...نظر یادتون نره
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 177
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 181
بازدید ماه : 325
بازدید کل : 2080
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

SEO .5 onLoad and onUnload Example