بازی های اندروید

داستانک

داستانک
بهترین و زیبا ترین داستانک ها
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بلک استوریز و آدرس blackstorys.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جاني ساعت ? از محل کارش خارج شد و چون نيم ساعت وقت داشت تا به محل کار دوستش برود، تصميم گرفت با همان يک دلاري که در جيب داشت ناهار ارزان قيمتي بخورد و راهي شرکت شود.
چند رستوران گران قيمت را رد کرد تا به رستوراني رسيد که روي در آن نوشته شده بود: ”ناهار همراه نوشيدني فقط يک دلار”.
جاني معطل نکرد، داخل رستوران شد و يک پرس اسپاگتي و يک نوشابه برداشت و سر ميز نشست.
گارسون برايش دو نوع سوپ، سالاد، سيب زميني سرخ کرده، نوشابه اضافه، بستني و دو نوع دسر آورد و به اعتراض جاني توجهي نکرد که گفت: ”ولي من اين غذاها رو سفارش ندادم.”


گارسون که رفت جاني شانه اي بالا انداخت و گفت: ”خودشان مي فهمند که من نخوردم!”
اما جاني موقعي فهميد که اين شيوه آن رستوران براي کلاهبرداري است که رفت جلو صندوق و متصدي رستوران پول همه غذاها رو حساب کرد و گفت ?? دلار و ?? سنت.
جاني معترض شد: ”ولي من هيچ کدوم رو نخوردم!” و مرد پاسخ داد ”ما آورديم، مي خواستين بخورين!”

جاني که خودش ختم زرنگ هاي روزگار بود، سري تکان داد و يک سکه ?? سنتي روي پيشخوان گذاشت و وقتي متصدي اعتراض کرد، گفت: ”من مشاوري هستم که بابت يک ساعت مشاوره ?? دلار مي گيرم.”
متصدي گفت: ”ولي ما که مشاوره نخواستيم!” و جاني پاسخ داد: ”من که اينجا بودم! مي خواستين مشاوره بگيرين!”
و سپس به آرامي از آنجا خارج شد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 22:43 ] [ امیرحسین کریمی ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ بلک استوریز خوش آمدید...امیدوارم لحظاتی خوش را در اینجا سپری کنید...نظر یادتون نره
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 97
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 101
بازدید ماه : 245
بازدید کل : 2000
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

SEO .5 onLoad and onUnload Example