بازی های اندروید

داستانک

داستانک
بهترین و زیبا ترین داستانک ها
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بلک استوریز و آدرس blackstorys.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





      چوپاني مشغول چراندن گله گوسفندان خود در يک مرغزار دورافتاده بود. ناگهان سروکله ي يک اتومبيل جديد کروکي از ميان گرد و غبار جادههاي خاکي پيدا ميشود. رانندهي آن اتومبيل که يک مرد جوان با لباس Brioni ، کفشهاي Gucci ، عينک Ray-Ban و کراوات YSL بود، سرش را از پنجره اتومبيل بيرون آورد و پرسيد: اگر من به تو بگويم که دقيقا چند راس گوسفند داري، يکي از آنها را به من خواهي داد؟ چوپان نگاهي به جوان تازه به دوران رسيده و نگاهي به رمهاش که به آرامي در حال چريدن بود، انداخت و با وقار خاصي جواب مثبت داد. جوان، ماشين خود را در گوشهاي پارک کرد و کامپيوتر Notebook خود را به سرعت از ماشين بيرون آورد، آن را به يک تلفن راه دور وصل کرد، وارد صفحه ي NASA روي اينترنت، جايي که ميتوانست سيستم جستجوي ماهوارهاي ( GPS ) را فعال کند، شد. منطقه ي چراگاه را مشخص کرد، يک بانک اطلاعاتي با ?? صفحه ي کاربرگ Excel را به وجود آورد و فرمول پيچيدهي عملياتي را وارد کامپيوتر کرد. بالاخره ??? صفحه ي اطلاعات خروجي سيستم را توسط يک چاپگر مينياتوري همراهش چاپ کرد و آنگاه در حالي که آنها را به چوپان ميداد، گفت: شما در اينجا دقيقا ???? گوسفند داري. چوپان گفت: درست است. حالا همينطور که قبلا توافق کرديم، ميتواني يکي از گوسفندها را ببري. آنگاه به نظاره ي مرد جوان که مشغول انتخاب کردن و قرار دادن آن گوسفند در داخل اتومبيلش بود، پرداخت. وقتي کار انتخاب آن مرد تمام شد، چوپان رو به او کرد و گفت: اگر من دقيقا به تو بگويم که چه کاره هستي، گوسفند مرا پس خواهي داد مرد جوان پاسخ داد: آري، چرا که نه! چوپان گفت: تو يک مشاور هستي. مرد جوان گفت: راست ميگويي، اما به من بگو که اين را از کجا حدس زدي؟ چوپان پاسخ داد: کار ساده اي است. بدون اينکه کسي از تو خواسته باشد، به اينجا آمدي. براي پاسخ دادن به سوالي که خود من جواب آن را از قبل ميدانستم، مزد خواستي. مضافا، اينکه هيچ چيز راجع به کسب و کار من نميداني، چون به جاي گوسفند، سگ مرا برداشتي.
Message :  چوپاني مشغول چراندن گله گوسفندان خود در يک مرغزار دورافتاده بود. ناگهان سروکله ي يک اتومبيل جديد کروکي از ميان گرد و غبار جادههاي خاکي پيدا ميشود. رانندهي آن اتومبيل که يک مرد جوان با لباس Brioni ، کفشهاي Gucci ، عينک Ray-Ban و کراوات YSL بود، سرش را از پنجره اتومبيل بيرون آورد و پرسيد: اگر من به تو بگويم که دقيقا چند راس گوسفند داري، يکي از آنها را به من خواهي داد؟ چوپان نگاهي به جوان تازه به دوران رسيده و نگاهي به رمهاش که به آرامي در حال چريدن بود، انداخت و با وقار خاصي جواب مثبت داد. جوان، ماشين خود را در گوشهاي پارک کرد و کامپيوتر Notebook خود را به سرعت از ماشين بيرون آورد، آن را به يک تلفن راه دور وصل کرد، وارد صفحه ي NASA روي اينترنت، جايي که ميتوانست سيستم جستجوي ماهوارهاي ( GPS ) را فعال کند، شد. منطقه ي چراگاه را مشخص کرد، يک بانک اطلاعاتي با ?? صفحه ي کاربرگ Excel را به وجود آورد و فرمول پيچيدهي عملياتي را وارد کامپيوتر کرد. بالاخره ??? صفحه ي اطلاعات خروجي سيستم را توسط يک چاپگر مينياتوري همراهش چاپ کرد و آنگاه در حالي که آنها را به چوپان ميداد، گفت: شما در اينجا دقيقا ???? گوسفند داري. چوپان گفت: درست است. حالا همينطور که قبلا توافق کرديم، ميتواني يکي از گوسفندها را ببري. آنگاه به نظاره ي مرد جوان که مشغول انتخاب کردن و قرار دادن آن گوسفند در داخل اتومبيلش بود، پرداخت. وقتي کار انتخاب آن مرد تمام شد، چوپان رو به او کرد و گفت: اگر من دقيقا به تو بگويم که چه کاره هستي، گوسفند مرا پس خواهي داد مرد جوان پاسخ داد: آري، چرا که نه! چوپان گفت: تو يک مشاور هستي. مرد جوان گفت: راست ميگويي، اما به من بگو که اين را از کجا حدس زدي؟ چوپان پاسخ داد: کار ساده اي است. بدون اينکه کسي از تو خواسته باشد، به اينجا آمدي. براي پاسخ دادن به سوالي که خود من جواب آن را از قبل ميدانستم، مزد خواستي. مضافا، اينکه هيچ چيز راجع به کسب و کار من نميداني، چون به جاي گوسفند، سگ مرا برداشتي.








نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 22:50 ] [ امیرحسین کریمی ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ بلک استوریز خوش آمدید...امیدوارم لحظاتی خوش را در اینجا سپری کنید...نظر یادتون نره
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 184
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 188
بازدید ماه : 332
بازدید کل : 2087
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

SEO .5 onLoad and onUnload Example