بازی های اندروید

داستانک

داستانک
بهترین و زیبا ترین داستانک ها
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بلک استوریز و آدرس blackstorys.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در بندري در يکي از سواحل غربي اروپا مردي که لباس فقيرانه اي به تن دارد در قايق ماهيگيري خود دراز کشيده است و چرت مي زند.توريست شيک پوشي فيلم رنگي يي را در دوربين خود قرار مي دهد تا از منظره شاعرانه اطراف عکس بگيرد.... تق! بار ديگر تق! و از آنجايي که تا سه نشود بازي نشود براي سومين بار تق! صداي تق تق کردن دوربين ، ماهيگير را از خواب بيدار مي کند. توريست مي خواهد سرصحبت را با ماهيگير باز کند.

-          امروز حتما صيد خوبي خواهيد داشت.
ماهيگير سرش را به علامت نفي تکان مي دهد.

-          اما به من گفته اند که امروز هوا مناسب است
ماهيگير سرش را به علامت تاييد تکان مي دهد.

-          يعني امروز براي صيد به دريا نخواهيد رفت؟
حوصله ماهيگير سرمي رود زبان اشاره را کنار مي گذارد و مي گويد نه نمي روم براي اينکه امروز صبح رفته ام و صيد خوب بود آنقدر خوب که ديگر احتياجي نيست که دوباره بروم. موقع برگشتن مقدار زيادي ماهي و خرچنگ صيد کردم.

-          توريست مي گويد: نمي خواهم در کار شما دخالت کنم اما فکر مي کنم که اگر براي دفعه دوم و سوم و شايد هم چهارم به صيد برويد مي توانيد سه چهار يا پنج برابر و حتي ده برابر ماهي صيد کنيد فکرش را بکنيد. توريست ادامه مي دهد و اگر اين کار را نه تنها امروز بلکه فردا پس فردا و هر روزي که هوا مناسب است دو سه احتمالا چهار بار انجام دهيد مي دانيد چه مي شود؟
ماهيگير سرش را به علامت نفي تکان مي دهد.

-          توريست ادامه مي دهد مي توانيد تا يک سال ديگر يک قايق موتوري بخريد سال بعد از آن يک قايق ديگر تا سه چهار سال ديگر حتي يک لنج ، که با دو قايق و يک لنج مي توانيد بيشتر صيد کنيد روزي مي رسد که دو لنج خواهيد داشت و بعد..... سردخانه کوچکي درست خواهيد کرد شايد هم يک موسسه دوددادن ماهي و يا بعدها يک کارخانه کنسرو ماهي مي توانيد با هليکوپتر شخصي به اطراف پرواز کنيد و محل اجتماع ماهي ها را مشخص کنيد و آن را با بي سيم به لنجتان اطلاع دهيد .
ماهيگير مي پرسد خوب بعد چه؟

-          توريست با شادي ملايمي پاسخ مي دهد: بعد مي توانيد آرام در اين بندر بنشينيد و در آفتاب چرت بزنيد و به دريا خيره شويد!!
ماهيگير جواب داد: اما اين کار را که حالا هم دارم انجام مي دهم کنار دريا نشسته ام و چرت مي زنم فقط عکس گرفتن شما مزاحم است.


بعضي ها براي پول کار مي کنند بعضي ها پول برايشان کار مي کند . چرا بعضي ها عادت دارن  لقمه اي که دارند بچرخونند بعد بخورند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 14:54 ] [ امیرحسین کریمی ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ بلک استوریز خوش آمدید...امیدوارم لحظاتی خوش را در اینجا سپری کنید...نظر یادتون نره
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 91
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 95
بازدید ماه : 239
بازدید کل : 1994
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

SEO .5 onLoad and onUnload Example